dimecres, 29 de febrer del 2012

Cami de tornada

He començat el camí de tornada,
el mateix que un dia vaig decidir agafar
sense saber a on em portaria.
No he trobat el que buscava...
els meus peus han deixat de caminar,
i amb els ulls clavats a terra
m'adono que fa temps que camino sola
i que la meva maleta cada vegada pesa més.
He perdut l'esperança
de recuperar sentiments desaprofitats
pel pas dels anys
i aixó incrementa la càrrega
que arrosega el meu cos.

Em toparé al meu retorn
el mateix que vaig deixar?
La nena petita de llavors,
la innocència dels meus pensaments,
els somnis d'aquella época?
Et trobaré a tu?
Amb el mateix rostre, impassible,
igual que el dia que em vas deixar marxar?

Buscaré un lloc on deixar enterrats
els records d'aquest viatge
i volaré lleugera cap al final d'un nou inici.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada