dimarts, 13 de novembre del 2012

Una besada

Una besada.
Lleva'm la raó...

Com una veu en off
que et recorda tot allò que s'ha de dir.
Abraça'm molt, molt, molt fort
per la cintura.
He sentit el cruixir de la meva llengua
anhelat la teva i després... res.
Aquesta nit cremava el silenci
i ara em sembla el cel.
Per què ningú vol endinsar-se al silenci
com a fórmula de fuita?

3 comentaris:

  1. Això ja no es de anar per casa. Es literatura. No estic d´acord amb l´us de la paraula formula, a la darrer línia. Crec que teníes opcions millors. Intent, raó, desig...
    No obstant, esta molt be. Aquest titol fa que el lector tingui esperança de trobar un texte pletoric de emoció i romanço. Aquest esta be, pero com a lector, m´esperaba una explosió d´emoció, de somnis. Ja saps, la primera besada es dona amb la mirada...

    ResponElimina
  2. Varios detalles importantes descuidados.
    Este poema esta poco trabajado. Una pieza de este tipo, con ese titulo -una besada no es un título convincente. Le va mejor, la besada o simplemente besada. Se supone que un acto así es especial, y el poema no refleja la espiritualidad ni el sentimiento que un titulo como ese debería reflejar.
    Un poema es para hacer soñar al lector. Y con ese titulo, el lector espera mucho. Lamentablemente, lo que encuentra es vago, no esta a la altura. Coincido con el comentario anterior en que el lector espera encontrar un texto lleno de emoción, y no es lo que hay.
    Esperaba que me hicieras soñar.

    ResponElimina
  3. tiene toda la razón Anónimo... es un poema poco cuidado. Tengo la mala costumbre de publicar todo lo que sale de esta cabecita y comprendo que es un error. Quizás el error principal radica en el título del poema pués no era el beso en si lo que quería hacer llegar sino el deseo de un beso incompleto o que no ha existido.
    Sin duda me queda mucho por aprendrer y espero hacerlo de la mano de todos los que me leen.
    Muchas gracias por el comentario

    ResponElimina