dissabte, 6 d’octubre del 2018

Adéu

Ha arribat el moment. Aquest dia tenia que arribar i és avui.  Crec que he d'acomiadar-me del blog i de tots i cadascun del lectors que he pogut tenir al llarg dels anys.
Aquest blog va nàixer al 2010 amb el pseudònim de Clara Fosk i amb un poema titulat "La gàbia". En aquell moment un poema tant simple, fet per una Clara que no sabia molt be que pretenia, em va donar l'oportunitat de mostar el mon vist des de la meua gàbia i des de ma meua humil perspectiva.
He crescut durant anys amb aquest blog, finestra directa al meu jo. M'ha ensenyat tantes coses, he gaudit tant al vore vore que el estava escriguent m'agradava.... quina etapa més polida però no era més que això, una etapa.
El blog va deixar de estar actiu al 2016. I va tancar portes amb el poema més important de la meua vida. Potser no us digui res, no importa. Amb "La barana" vaig treure el cap a un precipici i em vaig llençar sense importar-me si em tencari l'ànima.

Com podeu vore tot va sortir be i després d'uns anys en silenci, torno a agafar teclat x tornar a escriure. Em trobareu a:
moonandback.blogspot.es
Vos esper a tots!!!

Clara Fosk.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada